Kruševac Slobodište

Održana 4. redovna sednica Gradskog štaba za vanredne situacije

Održana 4. redovna sednica Gradskog štaba za vanredne situacije

22. novembra 2021.

Danas je održana 4. redovna sednica Gradskog štaba za vanredne situacije kojom je predesedavala gradonačelnik Jasmina Palurović.

Na sednici doneti su sledeći zaključci:

  1. Usvaja se predlog Plana rada Gradskog štaba za vanredne situacije  grada Kruševca za 2022 godinu,
  2. Usvaja se izveštaj o stanju spremnosti i pripremi subjekta za predstojeći zimski period, sa obaveznom vanrednom proverom  stanja spremnosti sistema i operative Kruševac-puta AD od strane upravljača puta JP „Za urbanizam i projektovanje“ Kruševac i Odeljenja za inspekcijske poslove Gradske uprave grada Kruševca,
  3. U slučaju nastanka elementarnih nepogoda i drugih nesreća, u a cilju preduzimanja mera zaštite i spasavanja ljudi i materijalnih dobara, odnosno kritične infrastrukture angažovati subjekte od posebnog značaja za zaštitu i spasavanja,
  4. Prihvata se izveštaj Crvenog krsta Kruševac o funkcionisanju narodne kuhinje i distribuciji paketa humanitarne pomoći za ugrožena staračka domaćinstva u predstojećem zimskom periodu,
  5. Prihvata se izveštaj Službe mesnih zajednica o spremnosti i pripremama za predstojeći zimski period,
  6. Prihvata se izveštaj Centra za socijalni rad Kruševac za zimski period 2021/22 godine,
  7. Prihvata se izveštaj JKP „Gradska toplana“ Kruševac o stanju i spemnosti za predstojeći zimski period,
  8. Prihvata se izveštaj o stanju i spremnosti voznog parka i zimskog reda vožnje Jugoprevoza AD Kruševac,
  9. Prihvata se izveštaj o stanju i spremnosti materijalo tehničkih sredstava i ljudstva EPS Distribucije AD Kruševac,
  10. Prihvata se izveštaj o trenutnoj epidemiološkoj situaciji na teritoriji grada Kruševca, nastaviti sa intezivnom imunizacijom,

    10. Nalaže se Službi mesnih zajednica

– da u predstojećem zimskom periodu neposredno sarađuje sa svim nadležnim službama u gradu,

– da sekretari MZ uz pomoć Centra za socijalni rad, Crvenog krsta i  Doma zdravlja, nastave sa ažuriranjem spiskova potencionalnih ugroženih, posebno staračkih samačkih domaćinstva i iste dostavi svim nadležnim službama;

Obavezuju se sve službe iz oblasti socijalne i zdravstvene zaštite na  gradskom nivou,  da nastave sa ažuririranjm spisakova beskućnika i  preduzmu sve preventivne mere oko njihovog privremenog zbrinjavanja, posebno tokom ledenih dana (kada je temperatura vazduha 24 sata ispod nule);

  1. Obavezuju se sve javne službe koje imaju dežurne ekipe za hitne intervencije da raspored dežurstva sa kontakt telefonima dežurnih službi dostave u pisanom obliku sa jasnom procedurom javljanja i međusobno kontaktiraju usled vanrednog  događaja. Izveštaje o vanrednom događaju dostavljaju u pisanom i elektronskom obliku  Odeljenju za poslove odbrane i vanredne situacije, Odeljenju za  inspekcijske  poslove Gradske uprave grada Kruševca i Komandno operativnom centru 1985 SVS Odeljenja u Kruševcu, rok 7 dana.


Scroll Skip to content